Sukker og suk

10 Jan

Når man nu skal have sukker i kaffen, kan man lige så godt bruge noget rigtig lækkert sukker!

Idag er der 52 dage til… og jeg har taget hul på den sidste pose London sukker:) Det er sådan noget meget grusgravsfarvet noget, som smager af Det lille hus på prærien, hvilket vil sige lidt af knust kandis og kaminrøg….Associationen til Laura Ingalls børnebøger understøttes desuden af det faktum at det kg. sukker vi tager med hjem fra London aldrig holder hele året, så man sparer på det og tager det frem ved særlige lejligheder.

I aften er Henrik ikke hjemme og jeg skulle rigtig blogge, men ak. Så strejker min pc og jeg sidder her ved herrens nymodens sølvgrå sag med æble, hvor mine billeder ikke befinder sig og alting virker dumt og anderledes, end på min egen gamle sorte HP. Suk. hvor var alting dog bare meget nemmere, dengang man bare skulle tænde et bål og sende et par røgringe op til nabostammen….

Mette alene hjemme

 

Skriv et svar

